Társaságunk, az 1991. évi alapítást követően, három fő üzleti területet fogalmazott meg stratégiájában: az ipari klímatechnikát, a légtechnikát és ezek kivitelezése, szervizelése.
A REGALE Energy Zrt. munkatársai elhatározták, hogy a társaság működésének legfőbb célkitűzéséül a magas szakmai színvonal mellett, a vevő lehető legteljesebb megelégedésének elnyerését választják.
A Magyarországon tevékenykedő hozzávetőleg egy tucat komoly, jól felkészült, klíma-és légtechnikai berendezések forgalmazásával és szervizével foglalkozó társaságok mindegyikét nem a forgalom nagyságában, vagy a nyereség mértékében, hanem a vevőnek a szolgáltatói minőségről alkotott rangsorában akarjuk megelőzni.
- 1.
Teljes körű és magas színvonalú tevékenységgel, a vevői és tulajdonosi elvárásoknak megfelelve, a legjobb szolgáltatói hírnév kivívása,
- 2.
Egész évre szóló terv szerint folyamatosan képezzük munkatársainkat.
- 3.
Rendszeresen kikérjük vevőink és partnereink véleményét.
- 4.
Környezettudatosan végezzük mindennapi feladatainkat
- 5.
Rendszeresen értékeljük szerviztechnikusaink megjelenését, felkészültségét, munkájáról adott vevői véleményeket.
- 6.
Egységes megjelenést biztosítunk technikusainknak, és kötelezővé tettük fényképes kitűző viselését
- 7.
Az értékelés eredménye jelentősen befolyásolja a technikusaink elismerését.
- 8.
Karbantartási szerződéseinkhez tartozó klímatechnikai berendezések összes adatát kezelni képes software-t vezettünk be, mellyel minden lényeges alkatrész műszaki paramétereit, a cseréket és javításokat követni tudjuk. A rendszer gyorsabb alkatrész cserét, rövidebb javítási időt, üzembiztosabb működést jelent.
- 9.
Vevőinktől az első telefonhívást követően átvesszük a feladatot és maximum harminc percen belül jelentkezünk a megoldási javaslattal.
- 10.
Vállaljuk, hogy függetlenül szerződéseink betű szerinti értelmezésétől minden olyan munkát elvégezzünk, mely a klímatechnikai berendezés hibamentes működéséhez szükséges.